הזמנה ותנאי משלוח והרכבה
עם בחירתכם במוצר התואם לצרכים שלכם, טעמכם ותקציבכם באתר החברה או באחד הסניפים תוזמנו לחתום על כתב ההזמנה בו ירשמו פרטיכם האישים, כתובת לאספקה , פרטים מדויקים על המוצרים שהזמנתם ומועד משוער למשלוח והרכבה.
בעת הזמנה של מוצרים שנועדו להתקנה על קירות כמו מערכות קיר, מזנונים, ומדפים תקבלו מנציג המכירות דף הוראות להכנת הקיר מראש ובדיקת הקיר והתאמתו לתליית הריהוט. קירות גבס או סיליקט (איטונג) אינם מומלצים להתקנת רהיטים. כן יש לוודא מראש התאמת מיקום שקעי חשמל, תקשורת וצנרת טרם הרכבת רהיט על הקיר
זמן אספקה
למוצרים שהוזמנו ממלאי הזמין אספקה תקבע לטווח של 2-4 שבועות בהתאם לצרכיכם. למוצרים מתוצרת הארץ המוזמנים בהזמנה מיוחדת תקבע אספקה בין 6-8 שבועות. למוצרים מיובאים שאינם במלאי או מוצרים מיובאים בהזמנה מיוחדת טווח האספקה ינוע בין 20–4 שבועות. מועד אספקה משוער יצוין בתיאום אתכם בגוף ההזמנה. היה והמוצר שהזמנתם אזל מהמלאי מחלקת אספקה תיצור אתכם קשר תוך 2 ימי עסקים מביצוע ההזמנה ותעדכן במועד עדכני. לצומת ליבכם כי בהתאם לתנאי ההזמנה במוצרים מיובאים ניתנת זכות חוקית לחברה להתעכב עד כחודש ימים מהתאריך המיועד אם העיכוב נובע מגורמים שאינם תלויים בה (שביתות בנמלים, קורונה וכו')
תיאום משלוח והרכבה
במועד אספקת המוצרים נתקשר אליכם באמצעות מחלקת תיאום אספקה לקביעת מועד אספקה והרכבה המתאים לכם במידת האפשר. אם טרם השלמתם את תשלום כלל עלות ההזמנה תוזמנו לסניף בו הזמנתם או טלפונית להשלמת ביצוע התשלום טרם האספקה.
מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים מועדים כגון יום הזיכרון ויום השואה, ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימי חול המועד. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, מפעילי האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה וישיבו לו את מלוא כספו. משלוחים לישובים צפונית לעכו ודרומית באר שבע יסופקו עד 14 ימי עסקים לאחר תום ימי האספקה הרגילים
* שימו לב, לא מחובת המתקינים לפנות את אריזות המוצרים מהבית/דירה. במידה ומתבצע פינוי של מוצר ישן, הפינוי יהיה עד לפינת הגזם או פינת הפינוי הקרוב לבית/בנין (המתקינים לא לוקחים את המוצרים המפונים איתם)
במקרה של אספקה שתואמה ואושרה ע"י לקוח אך הלקוח ו/או נציג מטעמו אינם נמצאים בכתובת האספקה ביום ובשעות שנקבעו מראש, ההובלה הבאה תהיה כרוכה בתשלום נוסף בגובה 50% מעלות ההובלה
תשלום בגין הובלה והרכבה
סכום עלות דמי ההובלה וההרכבה יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר הלקוח לרכוש (אונליין במסך ההזמנה) ויגבה בעת ביצוע האספקה בפועל (דמי הובלה והרכבה לרכישה אונליין ישולמו במעמד תשלום ההזמנה באתר). תוספת ההובלה לישובים מרוחקים ובכללם אזורי הבקעה והערבה, ישובים דרומית לבאר שבע, יישובי אצבע הגליל ורמת הגולן תחויב טלפונית בעלות נוספת בטרם אספקת המוצרים. החברה לא מבצעת הובלות והרכבות לשטחי איו"ש. לצומת ליבכם כי בעת הזמנה באתר יתכנו הבדלים בעלויות ההובלה של הזמנות מרובות פריטים לעומת רכישה בחנות פיזית. מחירון הובלות והרכבות מופיע בסוף פרק זה
תשלום מלא להזמנה באתר ובסניפים
כל הזמנה תסופק רק לאחר שהושלם תהליך הרכישה והתשלום בגינה, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל וכן בתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה
לא יתאפשר כל תיאום אספקה ללא תשלום מלא ערך ההזמנה לא יתאפשר כל תיאום אספקה ללא תשלום מלא ערך ההזמנה
אחסון
אם הלקוח לא יוכל לקבל את ההזמנה לאחר תקופה של חודש מיום ניסיון תיאום האספקה הראשון, הלקוח יחויב 50 ש"ח עלות אחסנה לכל יום נוסף והחל מהחודש השלישי הלקוח יחויב גם רטרואקטיבית עבור החודש הראשון.
החיוב הנו 50 ש"ח ליום עבור כל מוצר בהזמנה.
לדוגמה: לקוח רכש 3 מוצרים, החיוב יהיה 50*3= 300 ש"ח ליום
צורך במנוף
לעיתים בגלל גודל רהיט שהוזמן, חוסר נגישות המעלית או חדר מדרגות צר יש צורך להסתייע במנוף. ברשות הטכנאים וכן בסניפים עומדת רשימת ספקי שירותי מנוף באזורכם. תוספת העלות הממוצעת לשירותי מנוף היא כ-400 ₪, תלוי בגובה ובקומה. עלות המנוף אינה כלולה במחיר ההובלה וההרכבה ותחול על הלקוח. עדיף תמיד לתכנן מראש שירותי מנוף אם יש חשש מוקדם לצורך בו
תנאי איסוף עצמי
כללית אין אנו ממליצים על איסוף עצמי ובעיקר לא לרהיטים גדולים כמו ספות, מיטות, שולחנות אוכל, מזנונים, שידות טואלט וכדומה. רהיטים ככלל הינם כבדים ועתירי נפח ונדרשת מיומנות טכנית בהובלתם והרכבתם. היה ותבחרו לאסוף ולהרכיב עצמאית את המוצר לא תינתן עליו אחריות, שירות עתידי במידת הצורך יינתן בתשלום. על המעוניינים באיסוף והובלה עצמית לתאם זאת טלפונית לפחות 24 שעות מראש עם מחלקת אספקה ולהגיע בשעות פעילות המחסן עם רכב וכוח אדם מתאים להובלת המוצר שרכשתם
החזרות שלא עקב פגם
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010 ניתן להחזיר מוצר תוך 14 יום בשלמות וללא פגמים באריזתו המקורית, בקיזוז עלויות ההובלה וההרכבה כולל דמי ההובלה חזרה ודמי ביטול בגובה 5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם. תקנות אילו אינן חלות על הזמנות מיוחדות, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח או מוצרים שהורכבו בבית הלקוח. החברה אינה אחראית למוצרים שנמכרו פגומים ביודעין, מוצרים מתצוגה ומעודפים- שירות למוצרים אלו יינתן בתשלום, לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים אלו
אחריות ותחזוקה
עם אספקת הרהיטים שרכשתם באמצעות מוביל וטכנאי מורשה תקבלו תעודת אחריות כוללת של (ראו עמוד שירות ואחריות). יש להקפיד למלא את פרטיכם במקום המיועד ולוודא שהטכנאי/מוביל רשם את שמו המלא וחתם (כולל תאריך האספקה וההרכבה) על כתב האחריות. האחריות ניתנת לשנה על הרהיטים ו–5 שנים למזרנים. האחריות לא כוללת נזק שייגרם למוצר כתוצאה מהובלה עצמית, תאונה, חבלה, בלאי סביר, טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר עפ"י חוות דעתנו המקצועית. במידה והרהיטים סופקו באיסוף עצמי ממחסני החברה לא תינתן אחריות למוצר, שירות במידת הצורך יינתן בתשלום. מוצרי מיוצרים באיכות גבוהה ועומדים בסטנדרטים ותקנים קפדנים ביותר
© כל הזכויות שמורות ל-BRIRA – מיטות קיר מתקפלות
ריהוט ביתי רב תכליתי, נוח ובטוח
בניית האתר – Okdesigne
אנו משתמשים בקובצי cookie כדי לשפר את חוויית האתר שלנו, לנתח את התנועה ולהתאים אישית את התוכן. על ידי המשך השימוש באתר שלנו, אתה מסכים לשימוש בקובצי cookie. למידע נוסף על קובצי cookie עיין במדיניות הפרטיות שלנו.
השאירו בקשה וטכנאי שלנו ייצור איתכם קשר ויסדר יחד איתכם את תאריך והשעה לפגישה.
תודה. הטופס שלך הוגש.
אנו נחקור אותה ונענה לדוא " ל שלך בימים הקרובים.
חנות עזרה