הגדרות
להלן ההגדרות למשמעות המונחים המופיעים בתקנון זה:
כללי
האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת רהיטים, מזרנים ואביזרים, הינו בבעלות החברה ומנוהל על ידה.1
לכל שאלה, הבהרה או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה 6132 301 53 972+ בטלפון במייל shop@brira.co.il , שעות הפעילות 09:00-16:00.
תקנון זה הינו הבסיס החוזי להזמנות וגלישה באתר והוא בלבד מסדיר את היחסים בין החברה לבין הג ולשים באתר או המזמינים באמצעותו.
המכירה באתר מותרת ללקוחות פרטיים בלבד.
כל המבצע הזמנה / רכישה באמצעות האתר יחשב כאילו קרא/ה ומסכים לתקנון זה ותנאיו וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל דרישה טענה או תביעה כנגד האתר / החברה / הנהלת האתר או מי ממנהלה ו/או עובדיה בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
הרכישה באתר מותרת ללקוחות מעל גיל 18 בלבד.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
מחירי המוצרים באתר כוללים מע”מ על פי הדין.
רישומי המחשב של החברה בלבד בדבר הפעילות המתבצעת דרך האתר יהוו ראיה לנכונות הפעילות.
החברה עושה כמיטב יכולתה להציג בפני לקוחות החברה תמונות מדויקות ככל האפשר. עם זאת, במוצרים המוזמנים יתכנו סטיות ו/או שינויים קלים בגווני צבע הריפוד ו/או העץ.
החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים והדגמים שתמונותיהם מופיעות באתר.
החברה עושה כמיטב יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה השלם והמדויק ביותר, אך יובהר כי עלולות להופיע בו בתום לב אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כלשהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
דמי הובלה והרכבה: כל מחירי המוצרים המופיעים באתר נקובים בש”ח וכוללים מע”מ, אך אינם כוללים דמי-הובלה והרכבה. מחירי ההובלה וההרכבה נקובים בעמודי הרכישה (פירוט בעמוד משלוחים).
הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל מסירת פרטי כרטיס האשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח עפ”י המחירים המעודכנים.
הנהלת האתר רשאית להציג מבצעים, הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר– לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלו, להחליפם או לשנותם בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת לכך.
תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב, טאבלט, טלפון סלולרי או כל אמצעי תקשורת אחרים.
בעת עדכון סל הקניות החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות העגלה הנטושה, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
בעת ההרשמה לאתר מוצעת אפשרות הרשמה לדוורים הרשמיים של האתר, אם הנכם מעוניינים להסיר עצמכם מן הדיוור לאחר שנרשמתם ניתן לעשות זאת בקלות דרך הקישור בתחתית הדיוור שהתקבל.
הפניה באתר הייתה לנשים וגברים כאחד. אין לראות בשימוש או הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר בניסוחים יחד/רבים ו/או נשים/גברים אלא לצרכיי נוחות הפנייה בלבד.
הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר
רכישת מוצרים תתבצע ע”י לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלו.
על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה ימסרו פרטים שגויים החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים יחויבו הלקוחות בתשלום דמי משלוח וטיפול. חשוב להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכנים.
עם ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות האשראי תשלח הודעה על כך ללקוח שהעסקה אכן אושרה. למען הסר ספק רק אישור חברת האשראי יהווה השלמת הזמנה.
פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראיה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברת האשראי, יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא יתבקש למסור אמצעי תשלום אחר.
אישור פעולת הרכישה מותנה בכך שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. החברה מבצעת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים. יש להדגיש כי יתכנו מצבים חריגים בהם אע”פ שפריט מסוים מוצג באתר, בפועל אינו קיים במלאי.. במצבים אלו תעדכן החברה את הלקוח במועד האספקה הצפוי ובמידה וזה לא יתאפשר תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או עקיף אשר נגרם לרוכש או לצד ג’ בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה ע”י הלקוח במלואו.
היעד האחרון למשלוח שעודכן ע”י הלקוח ישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.
לא ניתן להזמין לאספקה את מוצרי לחו”ל ולא לשטחי הרשות הפלשתינית.
יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי: אם בעת ההרשמה באתר נרשמו במתכוון פרטים שגויים; אם בוצעו מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בהנהלת האתר או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות עובדיה, לקוחותיה וספקיה של החברה; אם שרותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי עפ”י דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר, להקל או לסייע לביצוע של מעשה כזה; אם הופרו תנאי הסכם זה, תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר; אם ישנו חוב כספים לחברה או לחברות הקשורות עמה והחוב לא נפרע למרות שחלף המועד לתשלומו; אם כרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי; אם המוצר מיועד למטרות עסקיות, אם ברצונכם לרכוש מוצרים עבור העסק שלכם עליכם לפנות אלינו באחד מאמצעי יצירת הקשר כדי לדון על כך כעסק לעסק.
לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, ישלח אישור באמצעות הדוא”ל על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את האתר לספק את המוצרים והוא מעיד על כך שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.
אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח אינו תקף ו/או שחברת האשראי אינה מכבדת את העסקה ו/או שהמוצר המבוקש אינו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח לשם השלמת העסקה.
עפ”י מדיניות האתר, קבלת מתנה במסגרת מבצע מוגבלת לפריט אחד ללקוח.
© כל הזכויות שמורות ל-BRIRA – מיטות קיר מתקפלות
ריהוט ביתי רב תכליתי, נוח ובטוח
בניית האתר – Okdesigne
אנו משתמשים בקובצי cookie כדי לשפר את חוויית האתר שלנו, לנתח את התנועה ולהתאים אישית את התוכן. על ידי המשך השימוש באתר שלנו, אתה מסכים לשימוש בקובצי cookie. למידע נוסף על קובצי cookie עיין במדיניות הפרטיות שלנו.
השאירו בקשה וטכנאי שלנו ייצור איתכם קשר ויסדר יחד איתכם את תאריך והשעה לפגישה.
תודה. הטופס שלך הוגש.
אנו נחקור אותה ונענה לדוא " ל שלך בימים הקרובים.
חנות עזרה