...

טופס תלונה

לקוחות יקרים,
נתקלתם בבעיה עם המוצר שרכשתם בחנות שלנו?

אנו מבינים ולכן, נשמח לעזור לכם להגיש תלונה. אנו נשתדל לטפל בה בהקדם האפשרי.

אולם, לפני כך, ייתכן ותהיה צורך לבצע מספר שלבים פשוטים.

שלב 1

אם יש לכם בעיות כלשהן עם המוצר במהלך תקופת האחריות, אנא תתעדו זאת. צלמו תמונות באיכות גבוהה של הנזקים או הפגמים במוצר – מומלץ מכמה זוויות שונות. זה יסייע לנו לפתור את הבעיה שלכם.

שלב 2

נא למלא את כל הפרטים בטופס הבקשה, לתאר את הנזקים שהתרחשו ולצרף את התמונות שצולמו מראש.

אנו מעוניינים שהתלונה שלך תיבחן בהקדם האפשרי, ושתהיה מרוצה ב-100%. על כן אנו מבקשים ממך למלא את הטופס כראוי, וזה יאפשר להקל כמה שיותר על התהליך.

שלב 3

אנו נבדוק את התלונה שלכם ונעביר אותה למפעל היצרן. שם, המומחה יתעדכן במצב, יעריך את פגם המוצר ויציע פתרון לבעיה. פתרון זה עשוי לכלול החלפת חלק מהמוצר, כל המוצר, או הנחה.

תהליך ניתוח התלונה משך 14 ימים. אנו נמשיך להעדכן אותכם במצב התלונה הנוכחי. מטרתנו היא לפתור את הבעיה ביחד ובהקדם האפשרי.

תודה. הטופס שלך הוגש.

אנו נחקור אותה ונענה לדוא ” ל שלך בימים הקרובים.

מטבחים בהתאמה אישית

הזמינו איש מקצוע למדידות

השאירו בקשה וטכנאי שלנו ייצור איתכם קשר ויסדר יחד איתכם את תאריך והשעה לפגישה.

טופס החזרת מוצר

מיטות קיר
בבקשה החזר כספי לחשבון הבנק שלך:
[]